منتديات العراق في دمي
Administration and Office Management - Best Practices and Technologies 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا Administration and Office Management - Best Practices and Technologies 829894
ادارة المنتدي Administration and Office Management - Best Practices and Technologies 103798






منتديات العراق في دمي
Administration and Office Management - Best Practices and Technologies 613623

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا Administration and Office Management - Best Practices and Technologies 829894
ادارة المنتدي Administration and Office Management - Best Practices and Technologies 103798






منتديات العراق في دمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات العراق في دمي


 
الرئيسيةالبوابةدخولأحدث الصورالتسجيل

اهلا ومرحبا بكم في منتديات العراق في دمي

نتمنى لكم طيب الاقامة معنا

وان شاءالله تستفادون منا ونستفاد منكم

يا ضيفنا لو زرتنا لوجدتنا نحن الضيوف وانت رب المنزل
اخيكم الدبلوماسي

 

 Administration and Office Management - Best Practices and Technologies

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المجد للتدريب
عضو هام في المنتدى
عضو هام في المنتدى



الجنس : ذكر عدد المشاركات : 4681
العمر : 35
تاريخ التسجيل : 08/07/2015

Administration and Office Management - Best Practices and Technologies Empty
مُساهمةموضوع: Administration and Office Management - Best Practices and Technologies   Administration and Office Management - Best Practices and Technologies Icon_minitime2019-07-22, 3:51 pm



Almjd for Quality and Human Resource Development invite you to participate in our training course:
Administration and Office Management - Best Practices and Technologies

Which will be held evry week in London, Kuala Lumpur, Istanbul, Barlen, Paris, Roma, Amsterdam, Stockholm and Dubai

To contact us
website: www.almjd-hr.com
Emile: info@almjd-hr.com
Mobile 00962795447255

Which Accredited by the University of Western America and Harvard, Cambridge, and Manchester International Training Collages

The following are Secretarial and Administration courses:
Organising and Behavioural Skills for Administrative Professionals-Executive Secretaries-PAs
The Highly Productive and Effective Administrator
Advanced Documents and Records Management Compliance
Efficient Administration Skills
E -Library Management Techniques
The Advanced Executive Assistant Program
Documents and Records Management Compliance
The Executive Assistant - Personal Assistant Masterclass
Organising and Behavioural Skills for Administrative Professionals-Executive Secretaries-PAs
Computer -Based Office Administration and Organization
Communication and Planning Skills for Administrative Professionals
Office Management and Effective Administration Skills
Administration and Office Management Professional
SharePoint Implementation Best Practices - From Design to Integration
Administration and Office Management - Best Practices and Technologies
Time Management and Personal Effectiveness
The Support Staff and Administrative Assistant
The Office Professional and Records Management Masterclass
Time Management and Personal Effectiveness
The Support Staff and Administrative Assistant


website :www.almjd-hr.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
Administration and Office Management - Best Practices and Technologies
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Administration and Office Management - Best Practices and Technologies
» Administration and Office Management Professional
» Office Management and Effective Administration Skills
» Administration and Office Management Professional course in amman ,cairo , dubai
» Administration and Office Management Professional course in amman ,cairo , dubai

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات العراق في دمي :: ؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛°`°؛¤ الأقسام العامه ¤؛°`°؛¤ّ,¸¸,ّ¤؛ :: المنتدى العام-
انتقل الى: